مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 خرداد 1400 ساعت 19:552021-06-04سياسي

فارس من| عدم حضور بانوان در لیست شورای سیاستگذاری دلیل بر عدم توانمندی آنها نیست


رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان گرگان گفت: عدم حضور بانوان در لیست شورای سیاستگذاری نیروهای انقلابی دلیل بر عدم توانمندی و ظرفیت آنها در جایگاه های اجتماعی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مخاطبان خبرگزاری فارس چند وقتی پیش با ثبت سوژه ای در فارس من با عنوان آیا بانوان انقلابی در شورای شهر گرگان جایی ندارند؟ خواستار حل این موضوع شدند در ادامه این مطلب آمده است در زمان حاضر حضور بانوان در عرصه اجتماع یکی از الزامات می باشد، بانوان انقلابی با حضور در منصب های مشورتی مثل شورای اسلامی شهر می تواند در ارتقای فرهنگ و سلامت معنوی و جسمانی بانوان نقش مؤثری را ایفا کند از این رو ما خواستار حمایت از بانوان انقلابی در انتخابات شورای شهر گرگان هستیم.

لازم است شورای ائتلاف نیروهای انقلابی گرگان به این مسأله توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا که در سال 1400 همزمان با انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد بر هیچ کسی پوشیده نیست.

انتخابات 1400 به لحاظ شرایط مختلف خصوصا مسائل داخلی کشور بیشتر مورد توجه است، وضعیت اقتصادی و مشکلات اجتماعی با توجه به انواع و اقسام سوءتدبیرها، تحریم و سایر مسائل که مردم را با چالش های مختلف مواجه کرده است اهمیت انتخابات را مضاعف می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| عدم حضور بانوان در لیست شورای سیاستگذاری دلیل بر عدم توانمندی آنها نیست

فارس من| عدم حضور بانوان در لیست شورای سیاستگذاری دلیل بر عدم توانمندی آنها نیست